Advertisement

נתניהו ארדואן : ארדואן יהודים בועטים באנשים נתניהו צבאו טובח בכורדים Jdn חדשות / נתניהו כינה את האמירה הגזענית של ארדואן אפלה ושקרית, והוסיף כי כמוה עברו מן העולם.

נתניהו ארדואן : אר×"ואן ×™×"ו×"ים ×'ועטים ×'אנשים נתני×"ו צ×'או טו×'×— ×'כור×"ים Jdn ×—×"שות / נתניהו כינה את האמירה הגזענית של ארדואן אפלה ושקרית, והוסיף כי כמוה עברו מן העולם.. הפוסט של רותם סלע הוביל לעימות ישיר בין ראש הממשלה ונשיא טורקיה. אנחנו יודעים איפה אנחנו חיים ובמזרח התיכון יש אמיתות בסיסיות, על הסכסוך בינינו, על מקורותינו ועל תרבות שאנחנו מגנים עליה. אוזקאן שוחררה, אך ברנסון נותר במעצר בית. האם לשבור את הכלים מול ישראל עכשיו, לנתק עימה את היחסים, לסגור את השגרירות. ארדואן, הנמצא בביקור רשמי בבריטניה, תקף את ישראל ואמר כי היא מדינת טרור שעושה רצח עם (ג'נוסייד) לפלסטינים.

האם לשבור את הכלים מול ישראל עכשיו, לנתק עימה את היחסים, לסגור את השגרירות. ארדואן, הנמצא בביקור רשמי בבריטניה, תקף את ישראל ואמר כי היא מדינת טרור שעושה רצח עם (ג'נוסייד) לפלסטינים. למרות הניסיונות שנעשו לאחרונה לשפר במידת מה את מערכת היחסים שבין מדינת ישראל וטורקיה. מוקדם יותר היום תקף נשיא טורקיה, רג'פ טאיפ ארדואן, את ישראל והעומד בראשה, ואמר כי ידיו של נתניהו מגואלות בדם פלסטינים. אני מציע לו לא להטיף לנו מוסר״.

אר×
אר×"ואן תקף את חוק ×"לאום נתני×"ו ×"ו×"×" לו על ×" מחמא×" ×—×"שות ×"יום from storage.hidabroot.org
במקום להתחנן לנשיא ארדואן שלא יאמר את האמת, על נתניהו להפסיק את הכיבוש הבלתי חוקי של אדמות הפלסטינים ואת הדיכוי האכזרי שלהם. נתניהו נהרג במהלך מבצע אנטבה לשחרור בני ערובה ממטוס אייר פראנס שנחטף לאנטבה שבאוגנדה. נתניהו, אתה צריך לצבוט את הבן שלך באוזן על שכינה את איסטנבול קונסטנטינופול, אמר הנשיא הטורקי במהלך עצרת בחירות במערב המדינה. ישראל, כלומר נתניהו, יצרה ציר גיאופוליטי חסר תקדים בהיקפו ובעוצמתו שמעמיד את השליט הטורקי בפני דילמה קשה. ידי נתניהו מגואלות בדם פלסטינים, נתניהו: חילופי המהלומות המילוליות בין ירושלים לאנקרה נמשך: הפוסט של רותם סלע הוביל לעימות ישיר בין ראש הממשלה ונשיא טורקיה. ראש הממשלה בנימין נתניהו המשיך היום (ראשון).

רלוונטי היום בעיצומו של מבצע צוק.

ידי נתניהו מגואלות בדם פלסטינים, נתניהו: בנימין נתניהו בקמפיין הבחירות בשנת 2009 מותח ביקורת קשה על מדיניות ממשלת אולמרט ולבני בטיפול באיום הטילים מעזה על הדרום. רלוונטי היום בעיצומו של מבצע צוק. בטח הילד שלהם יצא יאיר נתניהו. אוזקאן שוחררה, אך ברנסון נותר במעצר בית. מוקדם יותר היום תקף נשיא טורקיה, רג'פ טאיפ ארדואן, את ישראל והעומד בראשה, ואמר כי ידיו של נתניהו מגואלות בדם פלסטינים. חילופי המהלומות המילוליות בין ירושלים לאנקרה נמשך: אנחנו יודעים איפה אנחנו חיים ובמזרח התיכון יש אמיתות בסיסיות, על הסכסוך בינינו, על מקורותינו ועל תרבות שאנחנו מגנים עליה. בנימין נתניהו ראש ממשלת ישראל יליד 21.10.1949 ורג'פ טאיפ ארדואן ראש ממשלת טורקיה יליד 26.2.1954 הם אנשים שונים בתכלית. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for בנימין נתניהו. ארדואן לא יטיף לנו מוסר. מוקדם יותר היום המשיך העימות בין נתניהו לבין צמרת השלטון בטורקיה. ״ארדואן הוא בין התומכים הגדולים של חמאס ומכאן שאין ספק שהוא מבין היטב בטרור ובטבח.

פעם ארדואן היה תוקף אותי כל שעתיים וזה עכשיו כל שש שעות. הפוסט של רותם סלע הוביל לעימות ישיר בין ראש הממשלה ונשיא טורקיה. אתמול תקף ארדואן את בנו של נתניהו, יאיר, על דברים שכתב ברשתות החברתיות. אוזקאן שוחררה, אך ברנסון נותר במעצר בית. בתמונה שניהם מרכינים את ראשם, כך שנוכל לראות כיצד נראות הפנים מזוויות דומות.

נתני×
נתני×"ו אר×"ואן ×"אחרון שיכול ל×"טיף לנו מוסר כאן from kanstatic.azureedge.net
נתניהו, אתה רודן ארדואן: לא את ביבי:לא, א… twitter 13 במרץ 2019 בחירות 2020. רג'פ טאיפ ארדואן תקף לפני כן את בנימין נתניהו וכינה אותו טרוריסט. למרות הניסיונות שנעשו לאחרונה לשפר במידת מה את מערכת היחסים שבין מדינת ישראל וטורקיה. נתניהו נהרג במהלך מבצע אנטבה לשחרור בני ערובה ממטוס אייר פראנס שנחטף לאנטבה שבאוגנדה. נתניהו הוסיף, אם ארדואן רוצה שיעור בחופש דת וכיבוד בני כל הדתות, הוא יכול ללמוד מהדמוקרטיה הישראלית שמכבדת בצורה מופתית את כל הדתות. לאחר פגישתו עם נשיא צרפת עמנואל מקרון בארמון האליזה בפריז הוסיף נתניהו כי ארדואן תקף את ישראל. ארדואן הוא רודן אנשיטמי עם אובססיה לישראל mako. כתבות, סרטונים, עדכונים וסיפורים מעניינים בנושא נתניהו ארדואן.

דוברו של ארדואן, איברהים קאלין, תקף גם כן את נתניהו וכתב בחשבון הטוויטר שלו:

בנימין נתניהו בקמפיין הבחירות בשנת 2009 מותח ביקורת קשה על מדיניות ממשלת אולמרט ולבני בטיפול באיום הטילים מעזה על הדרום. נתניהו, אתה צריך לצבוט את הבן שלך באוזן על שכינה את איסטנבול קונסטנטינופול, אמר הנשיא הטורקי במהלך עצרת בחירות במערב המדינה. חילופי המהלומות המילוליות בין ירושלים לאנקרה נמשך: ראש הממשלה נתניהו תקף היום (ראשון) את נשיא טורקיה רג'פ טייפ ארדואן, זאת לאחר שהאחרון אמר במהלך סוף נחשפתי עכשיו לטרלול היומי של הרודן האנטישמי ארדואן, אמר נתניהו בטקס לקראת חג המולד עם חיילים נוצרים. רג'פ טאיפ ארדואן תקף לפני כן את בנימין נתניהו וכינה אותו טרוריסט. מוקדם יותר היום תקף נשיא טורקיה, רג'פ טאיפ ארדואן, את ישראל והעומד בראשה, ואמר כי ידיו של נתניהו מגואלות בדם פלסטינים. במקום להתחנן לנשיא ארדואן שלא יאמר את האמת, על נתניהו להפסיק את הכיבוש הבלתי חוקי של אדמות הפלסטינים ואת הדיכוי האכזרי שלהם. This is רהמ בנימין נתניהו בארץ נהדרת by 16385330 on vimeo, the home for high quality videos and the people who love them. הוא כינה את נתניהו רודן אכזרי. האם לשבור את הכלים מול ישראל עכשיו, לנתק עימה את היחסים, לסגור את השגרירות. ידי נתניהו מגואלות בדם פלסטינים, נתניהו: אתמול אמר הנשיא ארדואן כי היהודים בישראל בועטים באנשים כשהם שוכבים על הרצפה. ארדואן, הנמצא בביקור רשמי בבריטניה, תקף את ישראל ואמר כי היא מדינת טרור שעושה רצח עם (ג'נוסייד) לפלסטינים.

Erdogan will not lecture us about morality. הפוסט של רותם סלע הוביל לעימות ישיר בין ראש הממשלה ונשיא טורקיה. רלוונטי היום בעיצומו של מבצע צוק. בעקבות מותו הוענק למבצע השם מבצע יונתן. אתמול אמר הנשיא ארדואן כי היהודים בישראל בועטים באנשים כשהם שוכבים על הרצפה.

נשיא טורקי×
נשיא טורקי×" אר×"ואן ישראל מ×"ינת טרור כיפ×" from www.kipa.co.il
ארדואן לא יטיף לנו מוסר. ״ארדואן הוא בין התומכים הגדולים של חמאס ומכאן שאין ספק שהוא מבין היטב בטרור ובטבח. נתניהו, אתה רודן ארדואן: לא את ביבי:לא, א… twitter 13 במרץ 2019 בחירות 2020. הנשיא האמריקאי זעם על ארדואן, לאחר שסבר כי גיבש עסקה עמו לשחרר את ברנסון, אם ישראל תשחרר את האזרחית הטורקייה אברו אוזקאן (27), שהוחזקה כאן באשמת העברת מימון לחמאס. ראש ממשלת טורקיה, רג'פ טייפ ארדואן, אמר בשבוע שעבר לנשיא ארהב ברק אובמה, כי האשם בעיכוב החתימה על הסכם הפיוס בין ירושלים לאנקרה הוא ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו. חילופי המהלומות המילוליות בין ירושלים לאנקרה נמשך: This is רהמ בנימין נתניהו בארץ נהדרת by 16385330 on vimeo, the home for high quality videos and the people who love them. ראש הממשלה נתניהו תקף היום (ראשון) את נשיא טורקיה רג'פ טייפ ארדואן, זאת לאחר שהאחרון אמר במהלך סוף נחשפתי עכשיו לטרלול היומי של הרודן האנטישמי ארדואן, אמר נתניהו בטקס לקראת חג המולד עם חיילים נוצרים.

רויטרס, פלאש 90, מרים אלסטר.

בתמונה שניהם מרכינים את ראשם, כך שנוכל לראות כיצד נראות הפנים מזוויות דומות. Erdogan will not lecture us about morality. השודד שעומד בראש מדינת ישראל יעמוד למשפט בגין שוד. ארדואן ניצל את הבמה בעצרת בחירות כדי להשתלח פעם נוספת: ראש הממשלה נתניהו תקף היום (ראשון) את נשיא טורקיה רג'פ טייפ ארדואן, זאת לאחר שהאחרון אמר במהלך סוף נחשפתי עכשיו לטרלול היומי של הרודן האנטישמי ארדואן, אמר נתניהו בטקס לקראת חג המולד עם חיילים נוצרים. בנימין נתניהו בקמפיין הבחירות בשנת 2009 מותח ביקורת קשה על מדיניות ממשלת אולמרט ולבני בטיפול באיום הטילים מעזה על הדרום. פעם ארדואן היה תוקף אותי כל שעתיים וזה עכשיו כל שש שעות. נתניהו, אתה צריך לצבוט את הבן שלך באוזן על שכינה את איסטנבול קונסטנטינופול, אמר הנשיא הטורקי במהלך עצרת בחירות במערב המדינה. ראש הממשלה בנימין נתניהו המשיך היום (ראשון). הוא כינה את נתניהו רודן אכזרי. ראש ממשלת טורקיה, רג'פ טייפ ארדואן, אמר בשבוע שעבר לנשיא ארהב ברק אובמה, כי האשם בעיכוב החתימה על הסכם הפיוס בין ירושלים לאנקרה הוא ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו. לאחר פגישתו עם נשיא צרפת עמנואל מקרון בארמון האליזה בפריז הוסיף נתניהו כי ארדואן תקף את ישראל. אני מציע לו לא להטיף לנו מוסר״.

Erdogan will not lecture us about morality ארדואן. נתניהו, אתה רודן ארדואן: לא את ביבי:לא, א… twitter 13 במרץ 2019 בחירות 2020.

Posting Komentar

0 Komentar